Min etsy shop

 
 
Här är några av mina designer som finns i min etsy shop som ni kan hitta HÄR
Just nu säljer jag bara digitala prints, vilket betyder att köparen skriver ut dem själv, men i helgen så tog jag beslutet att ta min shop till nästa nivå och börja sälja fysiska stickers!! Så nu har jag köpt ett par maskiner och material - och jag ränkar med att vara igång helt och hållet om två veckor! 
 
Igår fick jag min 900 försäljning förresten, åh herregud, det känns så bra att det finns något som jag är bra på och kan i alla fall, haha. 
 
 
 
Åh, jag är så exalterad, min shop är verkligen en så bra terapi för mig och min psykiska ohälsa ♥

 

Åh vad roligt att det går så bra! :D

 

Vad är det för maskiner du köpt och material? Vore super att veta hur det går tillväga. (trög här xD)


Namn:
♥ Kom ihåg ? ♥

Mail (visas bara för mig):

 
Din blogg/hemsida:

 
Din Kommentar :

 
Trackback