Blogglista

1. Beroende av?
Min filofax, youtube och instagram. Så tackar jag inte direkt nej till någon form av sötsak, någonsin. 

 

2. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Vitt, eller svart! 

 

3. Vad får du oftast komplimanger för?
Jag vet inte om det riktigt räknas som en komplimang, men jag får rätt ofta höra att folk tycker att jag är stark, psykiskt, och att jag är bra på att kämpa på.

 

4. Dina planer inför 2016?
Jag vill klara mig igenom året bara, och fortsätta min resa mot ett liv utan psykiska sjukdomar.

 

5. Brukar du skratta för dig själv?
Inte ofta, men det händer ibland. 

 

6. Vad är det konstigaste du ätit?
Kommer inte på något som är speciellt konstigt! 

 

7. Hur imponerar man på dig?
Jag imponeras av människor som försöker, och kämpar på.

 

8. Vilken stad vill du helst bo i för resten av livet?
Jag vet faktiskt inte, om det finns en stad som är perfekt för mig, så har jag nog inte hittat den ännu. Jag trivs dock helt okej här i Sundsvall, så jag har väl inte allt för mycket emot om jag blir kvar här, haha. 

 

9. Hur ser dina morgonrutiner ut?
♥ Kliver upp

♥ Går in i mitt pysselrum och tar ikapp allt jag missat medan jag sov

♥ Går ner och hämtar frukost och äter det i mitt pysselrum 

♥ Tar mina mediciner 

 

10. Vad längtar du efter?
Chips, lol

 

11. Serier du följer just nu?
Pretty little liars, criminal minds & once upon a time

 

12. När brukar du oftast gå och lägga dig?
Kring elva, men oftast har jag ingen ro att sova förrän vid 1-2

 

13. 5 saker du vill göra i framtiden?
♥ Bli frisk från mina psykiska sjukdommar 

♥ Hitta ett yrke jag trivs med

♥ Hitta en pojkvän

♥ Träffa så många av mina brevvänner som möjligt aka resa hela världen runt lol. 

♥ Hjälpa personer med psykisk ohälsa på något sätt

 

14. Vad finns alltid i din handväska?

Min kalender, plånbok, laddare till mobilen och trosskydd, haha. 

 

 

 

Kul läsning! Kram

Svar:
Tuuli

ISA
 

klart som tusan det är en komplimang att vara psykiskt stark! bästa ju <3

Svar: ♥♥♥
Tuuli

 

Rolig lista! Jag hoppas du uppnår alla dina härliga mål! :)

Svar: tack snälla ♥
Tuuli

 

kul att läsa :)

Svar:
Tuuli

 

roligt att läsa:D

Svar: åh, vad kul att höra! Tack ♥
Tuuli

 

Så kul att läsa!
sv: Åh tack gullet! kram

Svar:
Tuuli

 

Kul lista!

Svar:
Tuuli


Namn:
♥ Kom ihåg ? ♥

Mail (visas bara för mig):

 
Din blogg/hemsida:

 
Din Kommentar :

 
Trackback