hjälp med bloggdesign - infinity scroll

 
Som ni kanske har märkt så har jag en såkallad ''infinity scroll'' på min blogg, vilket betyder att man alla inlägg så småningom kommer att dyka upp om du fortsätter att scrolla ner på min blogg. 
 
Vill du också ha infinity scroll på din blogg? Följ då stegen nedan! 
Innan du börjar, följ först dessa steg:
 
1. Gå in på din blogg design 
2. Klicka på redigera html
3. Gå in på din startsida

1. Lägg in följande alldeles innan </head>:

<script type="text/javascript" src="/static/api.js"></script>

2. Lägg in följande alldeles innan {% for entry in entries %} . Om det exempelvis står [:5] i den texten, ta bort det. 

{% block entry_loop %}
 
3. Lägg in följande alldeles efter {% endfor %}
 
{% endblock entry_loop %}
 
4. Lägg in följande alldeles innan </body>
 
{% if page in ["index","archive","category"] and last_ts and page %}<script>
if(typeof(bindContentLoader) == 'function') {
bindContentLoader('{{ page }}',$('#content'),{{ last_ts }});
}
</script>{% endif %}
 
5. Glöm inte bort att klicka på spara! 
 
Så! Nu har du infinity scroll på din blogg!! 
Behöver du hjälp med något så kommentera nedan, eller maila mig på [email protected]
 

 

Hej! Nu är veckans blogg vinnarna uppe på bloggen, in och kolla om du är en av vinnarna! :D Vann inte du så var gärna med igen!

 

hej fina du.
Jag kan inte annat än att säga, håll ut, det kommer bli bättre. Även om det inte känns som det så kommer det varje dag bli lite lite lite lättare, även om det inte märks. Lita på mig sister!
Kika gärna in på min blogg, har just nu lagt upp en rabattkod i samarbete med Madlady :)
http://mathildaoldenburg.blogg.se

Svar: Tack fina du ♥
Tuuli

 

Aldrig kul när ett förhållande tar slut! Men som man brukar säga.. mister man en så finns det 1000 åter.. :)

Svar: ♥♥♥
Tuuli

 

Stor kram!

Svar: kram fina!♥
Tuuli


Namn:
♥ Kom ihåg ? ♥

Mail (visas bara för mig):

 
Din blogg/hemsida:

 
Din Kommentar :

 
Trackback