Jag är tillbaka - men på en ny blogg

 
 
 
 
Hej på er fina ni! 
 
Nu är jag äntligen tillbaka, men på en ny blogg. Som ni kanske vet så hade jag en blogg på nouw förut (nouw.com/tuuli). Men efter att ha bloggat på nouw i nästan tre år, bestämde jag mig för att det var dags för mig att få en ny start - på en ny portal. 
 
För mina nya läsare, kommer en liten presentation av mig:
 
Mitt namn är Alva, men jag bloggar under namnet Tuuli. Jag är 18 år gammal och jag bor i en by utanför Norrlands huvudstad Sundsvall, tillsammans med min lillebror och min pappa. På fritiden spenderar jag helst av allt min tid genom skriva brev, dekorera min kalender och titta på youtube.
 
I denna blogg kommer jag att dela med mig mycket om mina psykiska sjukdommar, min vardag och lite allmänt som jag har på hjärtat.
 
 
 
 
 
 
 

 

Jag är med!


Namn:
♥ Kom ihåg ? ♥

Mail (visas bara för mig):

 
Din blogg/hemsida:

 
Din Kommentar :

 
Trackback