Mina psykiska sjukdomar.

 
 
Detta blir ett inlägg där jag berättar lite kort om alla mina psykiska sjukdomar. 
Jag är sjukskriven just nu, mest på grund av min depression och ångest, så istället för att vara i skolan så är jag hemma och fokuserar på att försöka överleva, hur dramatiskt det än låter. 
 
ADD - För er som inte vet vad ADD är så är det precis som ADHD förutom att jag inte är hyperaktiv. Jag fick denna diagnos för tre år sedan. 

Autism - Jag fick diagnosen A-typisk autism eftersom jag inte uppfyllde ett av ''kriterierna'' för asperger, så ja, min autism är precis som asperger förutom att jag inte har något special intresse. Denna diagnos fick jag för tre år sedan.
 
Ätstörning - Min ätstörning skiftar så mycket, jag har varit anorektiker, men nu är jag mer åt bulimiker / hetsätande hållet. Så därför har ingen diagnos fastställts, eftersom det går så mycket i perioder. 
 
Djup depression - Ja, vad mer ska man säga? Jag är djupt deprimerad och det är ingen dans på rosor direkt. 
 
Ångest - Ja, jag har ångest, olika mycket i olika perioder, mest i social samanhang. Min psykolog har tagit upp ett par gånger att det kan vara frågan om socialfobi, men jag har ingen fastställd diagnos av socialfobi, ännu i alla fall. 
 
 
Ja, nu har ni fått känna mig ännu bättre, haha.
 
 

 

Kul att du är så öppen om det!

Svar: tack fina du ♥
Tuuli

 

Vad kul att du vill berätta detta!
sv: Åh tack fina du! kram

Svar: tack raring ❤
Tuuli

 

Vad starkt av dig som delar med dig! Kram

Svar: åh, tack fina ❤
Tuuli

ISA
 

modigt att du är öppen om detta, tyvärr så är det fortfarande något vissa tycker man ska "tysta ner" :/

Svar: tack snälla ❤
Tuuli

 

Stark du är som skriver om det <3 You go girl!

Svar: åh, tack fina!! ♥
Tuuli

 

Starkt att du delar med dig av detta! Hoppas verkligen att du kan prata med någon om detta, att du får hjälp och att du börjar må bättre, även om det kanske tar tid!

Svar: Jadå, jag går till psykolog och har gjort det i många år. Tack förresten!♥
Tuuli

Bernth-Ivar
 

Jag älskar dej Alva. Jag förstår dina problem helt till fullo och beundrar dej för att Du "törs" föra dom vidare -en del fattar inte förrän man drabbas själv-anhörig. Din pappa är ett stort stöd-det vill även jag vara /farfar

Svar: tack farfar
Tuuli

 

Usch, hur länge har du varit sjukskriven? :(

Svar: Ungefär 3 månader nu ♥
Tuuli

 

Usch, jag lider också utav depression och ångest, båda är lindringa men det är ändå ingen dans på rosor :(

Svar: åh, styrkekramar ♥
Tuuli

 

Starkt att skriva om! Kanske du vill dela med dig i min blogg? :)

Svar: absolut, tack fina! Jag skickar ett mail till dig ♥
Tuuli

 

sv: Ja det gör du rätt i! Åh du är fin!! kram

Svar:
Tuuli

 

så starkt av dig att dela med dig av detta!

Svar: tack snälla ♥
Tuuli

 

Vad modig och stark du är som är öppen med det!

Svar: tack såå mycket, verkligen! ♥
Tuuli

 

Väldigt starkt av dig att dela med dig! Du är grym :)

Svar: tack såå mycket ♥
Tuuli

 

Kram på dig!

Svar: Kram fina ! ♥
Tuuli

 

Bra skrivet inlägg, fick lära mig saker jag kanske inte visste som kan vara bra att veta!

Svar: Åh, tack ♥
Tuuli


Namn:
♥ Kom ihåg ? ♥

Mail (visas bara för mig):

 
Din blogg/hemsida:

 
Din Kommentar :

 
Trackback