New in

 
 
 
Idag åkte jag ner till Sundsvall med pappa, och så klart så kunde jag inte åka ner till stan untan att köpa liten nya pysselsaker, haha.
 
Tog en sväng in på TGR jag köpte kuvert, vykort, pennor och en hålslagare med superfint mönster!
 
Så köpte jag även lite stickers inne på Ö&B, hallå hur billigt?! De kostade bara 4.90 kr styck!!
 
Sedan på Ica Maxi, så köpt jag lite diecuts, washi tape och en hel del organisations ''möbler'', som jag håller på och ska sätta upp i mitt pysselrum. Måste verkligen ta och städa här inne så att jag kan ta och göra en room tour inne i mitt pysselrum. 
 
Ja, Jag hoppas att ni har haft en fin dag, kram på er!!
 

 

Fina köp!

Svar: Ellerhur!! ♥
Tuuli

 

Åh vad kul med massa pyssel! :D

Svar: ja!! 😍
Tuuli


Namn:
♥ Kom ihåg ? ♥

Mail (visas bara för mig):

 
Din blogg/hemsida:

 
Din Kommentar :

 
Trackback