Städdag

 
 
 
Idag tog jag tag i städningen, både i mitt sovrum och i mitt pysselrum. Det är inte direkt helt fläckfritt i mitt pysselrum än, men jag blir nog klar med det sista imorgon. Ett städat rum är verkligen så mycket skönare att vara i! 
 
Pappa ska ha hit massa kompisar imorgon, vilket känns så sjuk jobbigt, eftersom jag verkligen inte kan hantera situationer med mycket människor, och det blir ännu jobbigare när massa människor kommer hem till mig och liksom kommer in i mitt personliga space. Men jag hoppas att det kommer gå ganska bra i alla fall, har tagit upp min vattenkokare osv, så att jag kan hålla mig på övervåningen så mycket som möjligt, så jag slipper vara mitt bland alla som är här. 
 
Hoppas i alla fall att ni har haft en bra dag idag, kram i massor ♥
 
 

 

Jag älskar att städa och göra fint!

Folk gillar jag inte så mycket, min man hade en gäst som sov hos oss i tre dagar. Himla besvärligt...

Svar:
Tuuli


Namn:
♥ Kom ihåg ? ♥

Mail (visas bara för mig):

 
Din blogg/hemsida:

 
Din Kommentar :

 
Trackback