Min favoritserie ATM

 
 
Bildkälla
 
Älskar verkligen att titta på Dr Phil just nu, sitter och väntar på att avsnitten ska komma ut på internet så jag kan kolla på dem haha. Jag tror faktiskt inte att jag sett ett enda avsnitt som inte varit superspännande och underhållande! Dr Phil måste ju vara en av de klokaste människorna på jorden haha  -  älskar honom!
 
Du kan klicka HÄR om du vill titta på Dr Phil på internet du också. 
 
 
 

 

Åh verkar så bra!
sv: Åh tack finis! kram

Svar: Det är den verkligen! ♥
Tuuli

 

Det är riktigt bra!

Svar: Verkligen! ♥
Tuuli

 

Tack för tipset :)

Svar:
Tuuli

 

Åh den är ju bästa!

Svar: Jaa! ♥
Tuuli

 

Superfin blogg! :D

Svar: Tack snälla ♥
Tuuli

 

Haha! Var hundra år sedan jag tittade på det. Men visst har han något!

Svar: Så bra serie! ♥
Tuuli

 

Den är bra men nu var det länge sedan jag såg på serien. Kram

Svar: Du borde verkligen kolla på den igen! ♥
Tuuli

 

Jag låg en hel dag och bara matade en massa avsnittet från honom på youtube xD

Svar: Haha, been there done that xD ♥
Tuuli


Namn:
♥ Kom ihåg ? ♥

Mail (visas bara för mig):

 
Din blogg/hemsida:

 
Din Kommentar :

 
Trackback